Σχεδιαστές: Κούρτης Βασίλης - Χόντος Αλέξανδρος

Hole In The Hull

Ήρθε επιτέλους η μέρα για τον μετριότερο διαγωνισμό ψαρέματος! Όλοι οι διαγωνιζόμενοι παίρνουν τα σύνεργά τους, μπαίνουν στα σκάφη τους και ξεκινούν να ψαρεύουν.
 

Σχεδιαστής: Δαβάζογλου Ισίδωρος

Beat em up

Επιλέξτε έναν από τους διαθέσιμους παλαιστές, μελετήστε τις πολεμικές του κινήσεις και μπείτε στο Ring. Μόνο ένας θα επικρατήσει. Μέσα σε 2 ημίχρονα θα πρέπει εκτελέσετε τα ισχυρότερα πλήγματα και την αποτελεσματικότερη άμυνα. Ρίξτε στο ρινγκ τα 30 πολύχρωμα ζάρια και προλάβετε να αρπάξετε πρώτοι εκείνα που θα σας οδηγήσουν στην νίκη.

Σχεδιαστής: "Dracon" Rules Design Studio

Το πέπλο της Νύχτας

Το παιχνίδι διαδραματίζεται στη σύγχρονη εποχή, με τους 2-4 παίκτες να παίρνουν τον έλεγχο κάποιας φατρίας (Λυκάνθρωποι, Βρικόλακες, Βιοεπιστήμονες *ζόμπι*, Φρουροί *άνθρωποι*). Δημιουργείται ένα ταμπλό από τετράγωνα πλακίδια (tiles) τα οποία αντιπροσωπεύουν περιοχές της πόλης, και τα οποία απεικονίζουν πόντους νίκης, θέσεις κτηρίων και θέσεις υποτακτικών (minions).

Σχεδιαστές: Καρυωτης Αντώνης, Λουριδάς Θανάσης

Up Ιn Τhe Air

Παιχνίδι εξομοίωσης και στρατηγικής τρισδιάστατης αερομαχίας, γκρουπ εναντίον γκρουπ.

Σχεδιαστής: Σμαραγδάκης Μιχάλης

Mankind

Η ανθρωπότητα είναι σχεδόν σε εξαφάνιση και τα επιτεύγματα του ανθρώπου έχουν χαθεί στη λήθη. Όταν οι επιζώντες καταφέρνουν να ορθοποδήσουν ξανά μετά από αιώνες, καταφέρνουν να ανακαλύψουν σε μια ανασκαφή μια μισοκατεστραμμένη βιβλιοθήκη. 
Οι παίκτες προσπαθούν να συγκεντρώσουν πληροφορίες πάνω σε διάφορους τομείς (λογοτεχνία, θρησκεία, πόλεμοι, μνημεία, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες) διαφορετικών εποχών της ιστορίας (αρχαίας, μεσαιωνικής, νεότερης και μοντέρνας) και να ξαναφέρουν στο φως επιτεύγματα του παρελθόντος. Αυτό γίνεται προσπαθώντας να συγκεντρώσουν σετ καρτών στα χέρια τους μέσω ενός κλασσικού "αντι-drafting" μηχανισμού. Κερδίζουν πόντους με διάφορους τρόπους: είτε από τις ίδιες τις ανακαλύψεις, είτε από τη ανακάλυψη συγκεκριμένων στόχων ενώ στο τέλος του παιχνιδιού αποδίδονται πόντοι ανά κατηγορία γνώσης και εποχής ανάλογα με τη συνεισφορά του κάθε παίκτη σε κάθε κατηγορία καθώς και για τη συνεισφορά του στους βασικούς στόχους του εκάστοτε παιχνιδιού. Οι βασικοί και δευτερεύοντες στόχοι του παιχνιδιού είναι τυχαίοι σε κάθε παιχνίδι, και εξαρτώνται και από τον αριθμό των παικτών, ενώ υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να πάρει κάποιος πόντους, ωστόσο η σωστή επιλογή στόχων βελτιστοποιεί την απόδοση και οδηγεί στη νίκη. 

RSS

Most Popular